A
AntoinetteD
May 12, 2026

Konsistensen er helt fin, og mine øjenbryn klumper ikke. Mine øjenbryn sad...

Konsistensen er helt fin, og mine øjenbryn klumper ikke. Mine øjenbryn sad også i langt tid. Det var ikke svært at få af. Den er ikke så dyr igen, og man får værdi for pengene. Det er i hvert fald blevet min go to

Comments · 0

No comments yet. Be the first!